話說2006年就喜歡這首歌了,特別鋼琴彈完後的蕭~(洗翻)

Youtube-Akeboshi wind mv

Cultivate your hunger before you idealize.
在達成理想前先培養你的渴望
Motivate your anger to make them all realize.
提高你的憤怒讓他們全都明白
Climbing the mountain, never coming down.
努力往上爬,絕不放棄
Break into the contents, never falling down.
自滿足裡逃脫,絕不墜落


My knee is still shaking, like I was twelve,
我的膝蓋依然顫抖,像我十二歲的時候
Sneaking out of the classroom, by the back door.
從教室的後門溜走
A man railed at me twice though, but I didn't care.
有個人責備我兩次,但我並不在乎
Waiting is wasting for people like me.
等待著和我一樣沒用的人



Don't try to live so wise.
別試著活的那麼聰明
Don't cry 'cause you're so right.
別哭 因為你是對的
Don't dry with fakes or fears,
不要修飾你的虛偽或恐懼
'Cause you will hate yourself in the end. (Repeats)
因為你在最後將痛恨自己


You say, "Dreams are dreams. I ain't gonna play the fool anymore."
你說"夢想都是夢想.我絕不要再成為愚者"
You say, "'Cause I still got my soul."
你說"因我依然掌握我的靈魂"
Take your time, baby, your blood needs slowing down.
控制你的時間,寶貝,你的血液需要變得緩慢
Breach your soul to reach yourself before you gloom.
在你感到憂鬱前須突破心靈得到自己
Reflection of fear makes shadows of nothing,shadows of nothing.
轉換你的恐懼讓影子不再可怕


You still are blind, if you see a winding road,
你依然盲目,如果你看見一條充滿風的道路
'Cause there's always a straight way to the point you see.
那裡總是有個正確的方向指引你


Don't try to live so wise.
別試著活的那麼聰明
Don't cry 'cause you're so right.
別哭 因為你是對的
Don't dry with fakes or fears,
不要修飾你的虛偽或恐懼
'Cause you will hate yourself in the end. (Repeats)
因為你在最後將痛恨自己







arrow
arrow
    全站熱搜

    lovechiucc 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()