美國偶像第十季絕種好男人Chris Medina雖然止步24強,但他和未婚妻的淒美愛情故事感動了千萬觀眾。
ChrisMedina曾經是星巴克的服務員,與女友本已訂婚,一場突如其來的車禍造成女友創傷性腦損傷,
現在智力只等如兩歲小朋友,生活不能自理,但Chris依然不離不棄的照顧未婚妻,並誓言一輩子不會離她而去。

 如果此生有這麼一位 不離不棄的好男人   真的   此生無憾~

Youtube-

Anywhere you are, I am near/不論你在哪 我都在身旁
Anywhere you go, I”ll be there/不論你去何處 我將陪隨妳
Anytime you whisper my name, you”ll see/不管何時輕喊我名 妳會發現我都在
How every single promise I keep/我是如何守護每個誓言
Cuz what kind of guy would I be/該成為怎樣的男子
If I was to leave when you need me most/如果在妳最需要我的時候離去

What are words/那些諾言算什麼
If you really don”t mean them/如果你不是真心
when you say them/當你說出口
What are words/那些諾言算什麼
If they”re only for good times by lovechiucc/如果這只是浮雲般的美好
Then they don't/瞬間飄逝
When it”s love/當愛至情深處
Yeah, you say them loud those words/大聲許下那些諾言
They never go away/永遠都不會消逝
they live on, even when we”re gone/直到海枯石爛 即使我們逝去

And I know an angel was saved just for me/我知道 妳是需守護的天使
and i konw I meant to be where I am/我知道 該在哪守候
and I”m gonna be by lovechiucc Standing right beside her tonight/今晚我將會守護在她身邊
And I”m gonna be by your side by lovechiucc/守候在妳身旁
I would never leave when she needs me most/不離不棄 在她最需要我的時候

What are words/那些諾言算什麼
If you really don”t mean them/如果你不是真心
when you say them/當你說出口
What are words/那些諾言算什麼
If they”re only for good times/如果這只是浮雲般的美好
Then they don't/瞬間飄逝
When it”s love/當愛至情深處
Yeah, you say them loud those words/大聲許下那些諾言
They never go away/永遠都不會消逝
they live on, even when we”re gone/直到海枯石爛 即使我們逝去

Anywhere you are, I am near/不論你在哪 我都在身旁
Anywhere you go, I”ll be there/不論你去何處 我將陪隨妳
And I'm gonna be here forever more/我將永遠佇立在此
Every single promise I keep/我會守護每個誓言
Cuz what kind of guy would by lovechiucc I be/我該成為哪樣的男子
If I was to leave when you need me most/如果在妳最需要我的時候離去


I”m forever keeping my angel close/ 我會永遠緊緊守護我的天使

arrow
arrow
    全站熱搜

    lovechiucc 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()