噗~真服了這個歌名
說真得曲風也沒中國風咧、歌詞也 沒有~噗哈哈
反正他們上一張專輯lover in Japan也不日本
riri~唱得真好聽~>ω<

Youtube-Coldplay ft. Rihanna - Princess Of China

Once upon a time, somebody ran,
somebody ran away saying fast as I can,
很久以前 有個人狂奔 他說我也可以奔得一樣快
I got to go, I got to go,
可是我要離開 我將要離開
Once upon a time, we by lovechiucc fell apart,
很久很久以前 我們分手了
You're holding in your hands the two halves of my heart,
只留下我兩半破碎的心在手中
Oh~

Once upon a time, we burnt bright,
很久以前 我們燃燒出光芒
Now we all ever by lovechiucc seem to do is fight,
現在似乎 只為了奮鬥
On and on, and on and on and on
繼續下去 堅持下去

Once upon a time, on the same side,
很久以前 我們攜手併進
Once upon a time, by lovechiucc on the same side,
很久以前 我們攜手併進
In the same game
在一場相同的遊戲

And why'd you have to go?
但為何你要離開
Have to go and throw out all of my things
放棄我的所有 這樣離開我

I could've been  by lovechiucc the princess, you'd be the king,
我會是那個公主 而你是王子
I could have had a castle, and worn a ring
我將擁有美麗的城堡 佩戴耀眼的指環
But no,
可是···
You let me go
你放我走

I could've been the princess, you'd be the king,
我會是那個公主 而你是王子
I could have had a by lovechiucc castle, and worn a ring
我將擁有美麗的城堡 佩戴耀眼的指環
But no,
可是···
You let me go
你放我走

You stole my star,
你偷走我的星
La~
You stole my star
你偷走我的心
La~

Cause she really hurt me
No, you really hurt me,
因為她真的傷了我

是你徹底傷了我

arrow
arrow
    全站熱搜

    lovechiucc 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()