Take it by your silence/你的緘默告訴了我
That I'm free to lovechiucc walk out the door/是該推開門走出去的時候
By the look in your eyes I cantell/你的眼神告 訴我
You don't think I'll be back for more/你明白我不會再回頭

Try to think of the world/試想無禁錮的世界
Where you could stay and thesesafe hands could go/只有你相伴左右
Take your heart lovechiucc above the water /帶著你的心離開令人窒息的水底
Wherever I choose to go/到任何我想去的地方

No love without freedom/失去自由 愛要如何繼續
No love without freedom/失去自由 愛要如何繼續
No love without freedom/失去自由 愛要如何繼續
No freedom without love/沒有了愛 自由又如何

Even when you don't see me/即使你看不見我
Even when you don't hear/或是聽不到我的聲音
I'll be flying lovechiucc low below the sun/我會在陽光下低空遨翔
And you'll feel it all out here/你將了然於心

No love without freedom/失去自由 愛要如何繼續
No love without freedom/失去自由 愛要如何繼續
No love without freedom/失去自由 愛要如何繼續
No freedom without love/沒有了愛 自由又如何*2

Standing here in silence/我靜靜地站在這裡
The world in  lovechiucc front of me/望著眼前的世界
Holding you in my hand /緊緊牽著你的手
And seeing as you'd see/一同將世界盡收眼底

No love without freedom/失去自由 愛要如何繼續
No love without freedom/失去自由 愛要如何繼續
No love without freedom/失去自由 愛要如何繼續
No freedom lovechiucc without love/沒有了愛 自由又如何

 

 

蒂朵 Dido / 失去自由的愛 No Freedom (全曲中文上字MV) from 索尼音樂台灣西洋部 on Vimeo.

arrow
arrow
    全站熱搜

    lovechiucc 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()