Youtube-Jason Mraz - I Won't Give Up mv

2/18更新二版Twitvid-Jason Mraz-I won't give up

When I look into your eyes/當我望向你的雙眸
It's like watching the night sky/彷彿我看見整座夜空
Or a beautiful sunrise/或是一道美麗的日出
There's so much they hold/裡面包含太多太多

And just like them old stars/就像那些古老的恆星群
I see that you've come so far/看著你但你走很遠了
To be right where you are/究竟你在哪呢
How old is your soul?/你的靈魂年紀多大呢

I won't give up on us/我永遠不會放棄我們之間
Even if the skies get rough/即使蒼穹不再晴朗
I'm giving you all my love/我會給你所有我的愛
I'm still looking up/我依舊期待

And when you're needing your space/當你需要轉圜的餘地
To do some navigating/想靜靜去檢視你自己
I'll be here patiently waiting/我會耐心等候
To see what you find/直到你找回你想尋回的

'Cause even the stars they burn/因為,縱使是天上璀璨的星辰也會焚毀
Some even fall to the earth/甚至隕落地上
We've got a lot to learn/真的我們要學的事情太多了
God knows we're worth it/但上帝知道我們值得這一切
No, I won't give up/不,我不會放棄的


I don't wanna be someone who walks away so easily/不想成為容易將一切都放下的人
I'm here to stay and make the difference that I can make/所以我留在這裡,試著改變這一切
 
Our differences they do a lot to teach us how to use/我們跟他們之間的不同處
The tools and gifts we got yeah, we got a lot at stake/在於他們總是教導我們使用所有的策略跟方法


And in the end/然而,在最後

You're still my friend at least we did'n tend/你還是我的朋友,至少我們沒有都沒有變
For us to work we didn't break, we didn't burn/我們之間的關係既沒有破裂,也沒有毀滅

We had to learn how to bend without the world caving in
我們必須學會,學會如何承擔
當我們的世界分崩離析的時候
I had to learn what I've got, and what I'm not/學著不去患得患失
And who I am/學著知道我是誰


I won't give up on us/我永遠不會放棄我們
Even if the skies get rough/即使蒼穹不再晴朗
I'm giving you all my love/我會給你所有我的愛
I'm still looking up/我依舊期待
Still looking up./我依舊期待


I won't give up on us /我永遠不會放棄我們之間
God knows I'm tough enough/上帝知道我是認真的,祂知道
We've got a lot to learn /我們學到了很多
God knows we're worth it/祂知道因為我們值得

I won't give up on us/我永遠不會放棄我們
Even if the skies get rough/即使蒼穹不再晴朗
I'm giving you all my love/我會給你所有我的愛
I'm still looking up/我依舊期待
Still looking up./我依舊期待

 引用之 鳴凡 comma

arrow
arrow
    全站熱搜

    lovechiucc 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()