Youtube All I Want For Christmas Is You MV

瑪莉亞凱莉經典的耶誕歌曲重唱
有點給它不對味的說 -??-
原唱比較好聽的啦~

Mariah Carey ★
I don't want a lost for Christmas
聖誕節我要的不多
There's just one thing I need
我只要一樣東西
I don't care about the presents
Underneath the Christmas tree
我不在乎聖誕樹下的禮物
I don't need to hang my stocking
There upon the fireplace
我不需要在壁爐上掛襪子
Santa Claus won't make me happy
With a toy on Christmas day
就算聖誕老人送我玩具也無法讓我感到開心
I just want you for my own
More than you could ever know
我想要擁有你的程度遠超過你的想像
Make my wish come true
請讓我願望成真
All I want for Christmas is you
You baby
聖誕節我想要的只有你...寶貝


Justin Bieber ★
I won't ask for much this Christmas
聖誕節我要的不多
I don't even wish for snow
我甚至也不期待下雪
I'm just gonna keep on waiting
Underneath the mistletoe
我只是在檞寄生下一直等待
I won't make a list and send it
To the North Pole for Saint Nick
我不會列張清單然後寄給北極圈的聖誕老人
I won't even stay awake to
Hear those magic reindeers click
我不會為了聽神奇馴鹿劃空而過的聲音而故意不睡覺
'Cause I just want you here tonight
Holding on to me so tight
因為今晚我只想要你緊緊的抱住我
What more can I do
除此之外我別無所求
Baby all I want for Christmas is you
寶貝,聖誕節我想要的只有你


Mariah Carey ★&Justin Bieber ★
All the lights are shining
So brightly everywhere
所有的燈光閃耀,照亮每個角落
And the sound of children's
Laughter fills the air
孩子們的歡笑聲洋溢在空中
And everyone is singing
I hear those sleigh bells ringing
每個人都在歡唱,我聽見了雪橇的鈴聲

Santa won't you bring me the one I really need
聖誕老人阿!你不將我要的那個人帶給我嗎?
Won't you please bring my baby to me...
拜託你能否把我的寶貝帶來給我嗎?

Mariah Carey ★
Oh I don't want a lot for Christmas
噢!聖誕節我要的不多
This is all I'm asking for
這是我唯一的請求
I just want to see my baby
Standing right outside my door
我只要看見我的寶貝現在就站在門外
Oh I just want you for my own
More than you could ever know
我想要擁有你的程度遠超過你的想像
Make my wish come true
請讓我願望成真
Baby all I want for Christmas is...
You
寶貝,聖誕節我想要的只有...你

 All I want for Christmas is you... baby (repeat and fade)
聖誕節我想要的只有你...寶貝

引用歌詞

arrow
arrow
    全站熱搜

    lovechiucc 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()