Youtube-Demi Lovato  Skyscraper MV

Skies are crying/天空正在哭泣
I am watching /我注視著
Catching teardrops in my hands/雙手接住滴落的淚滴
Only silence, as it's by lovechiucc ending/不再流淚 只有寂寞無聲
 like we never had a chance/彷彿我們從未有過機會似的
Do you have to make me feel like there is nothing left of me?/你非得讓我覺得一無所有嗎

You can take everything I have/你可以拿走我的所有
You can break everything I am/你可以毀掉我的一切
Like I'm made of glass/當我是玻璃做的
Like I'm made of paper/當我是紙做的
Go on and try to tear me down/來吧 將我撕得粉碎
I will be rising by lovechiucc from the ground/但我會頂天立地
Like a skyscraper/猶如一座摩天大樓
Like a skyscraper!/猶如一座摩天大樓

As the smoke clears /煙消霧散
I awaken, and untangle you from me/我清醒 讓你獲得解脫
Would it make you, feel better to watch me while I bleed?/看著我在淌血你是否比較好過些
All my windows, still are broken/心靈之窗都在破碎
But I'm standing on my feet/但我會振作起來


You can take everything I have/你可以拿走我的所有
You can break everything I am/你可以毀掉我的一切
Like I'm made of glass/當我是玻璃做的
Like I'm made of paper/當我是紙做的
Go on and try to tear me down/來吧 將我撕得粉碎
I will be by lovechiucc rising from the ground/但我會頂天立地
Like a skyscraper/猶如一座摩天大樓
Like a skyscraper!/猶如一座摩天大樓

Go run, run, run/跑吧 跑吧 再跑吧
I'm gonna stay right here/我要留在這裡
Watch you by lovechiucc disappear, yeah/看著你消失
Go run, run, run/跑吧 跑吧 再跑吧
Yeah it's a long way down/長路漫漫
But I am closer to the clouds up here/但我更接近雲端


You can take everything I have/你可以拿走我的所有
You can break everything I am/你可以毀掉我的一切
Like I'm made of glass/當我是玻璃做的
Like I'm made by lovechiucc of paper/當我是紙做的
Go on and try to tear me down/來吧 將我撕得粉碎
I will be rising from the ground/但我會頂天立地
Like a skyscraper/猶如一座摩天大樓
Like a skyscraper!/猶如一座摩天大樓

Like a skyscraper/猶如一座摩天大樓
Like a skyscraper!/猶如一座摩天大樓
Like a skyscraper/猶如一座摩天大樓

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    lovechiucc 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()