Youtube-lady gaga  born this way mv

 

【中英歌詞】

INTRO :
It doesn’t matter if you love him, or capital H-I-M
你喜歡寫小寫him(他)或大寫H-I-M都沒什麼關係
Just put your paws up
把你小怪獸的爪子舉起來就好
’cause you were Born This Way, Baby
因為你天生就是這樣 我的寶貝


VERSE :
My mama told me when I was young
小時候 我的媽媽告訴我
We are all born superstars
我們生來就是超級巨星


She rolled my hair and put my lipstick on
她捲了捲我的頭髮 然後為我塗上了口紅
In the glass of her boudoir
在她那起居室的玻璃櫃裡的那支


“There’s nothing wrong with lovin’ who you are”
愛你真正的自己並沒有錯
She said, “‘Cause he made you perfect, babe”
她說著 "因為上天把你造的如此完美 寶貝"


“So hold your head up girl and you’ll go far,
"所以女孩 把你的頭抬得高高的 上路後走得遠遠的
Listen to me when I say”
聽我說"


CHORUS :
I’m beautiful in my way
做我自己是如此的美麗
‘Cause God makes no mistakes
上天從未錯造任何一件事物
I’m on the right track baby
走在歸屬自己的道路上
I was Born This Way
親愛的寶貝我天生就是這樣


Don’t hide yourself in regret
別隱藏自己而有了遺憾
Just love yourself and you’re set
只要愛你自己就不會有混亂
I’m on the right track baby
走在歸屬自己的道路上
I was Born This Way
親愛的寶貝我天生就是這樣


POST-CHORUS :
Ooo there ain’t no other way
噢 我就是這樣
Baby I was born this way
寶貝 我天生就是這樣
Baby I was born this way
寶貝 我天生就是這樣
Ooo there ain’t no other way
噢 我就是這樣
Baby I was born-
寶貝 我天生
I’m on the right track baby
走在歸屬自己的道路上
I was born this way
親愛的寶貝我天生就是這樣


Don’t be a drag – just be a queen
別當個單調乏味的人 繼續作你魅力四射的妖
Don’t be a drag – just be a queen
別當個單調乏味的人 繼續作你魅力四射的妖
Don’t be a drag – just be a queen
別當個單調乏味的人 繼續作你魅力四射的妖
Don’t be!
別當無聊人!


VERSE :
Give yourself prudence
讓自己深謀遠慮些
And love your friends
愛你身邊的朋友們
Subway kid, rejoice your truth
地鐵小朋友 要為你的真實感到欣喜
In the religion of the insecure
在這充滿著不安全感的宗教裡
I must be myself, respect my youth
我必須要做我自己 尊重我的青春


A different lover is not a sin
換了一個愛人 這並不是甚麼原罪
Believe capital H-I-M (hey hey hey)
我相信寫成大寫的H-I-M (嘿 嘿 嘿)
I love my life I love this record and
我愛我的人生 我愛這首歌 還有阿
Mi amore vole fe yah (love needs faith)
愛是需要信念的呀


CHORUS :
I’m beautiful in my way
做我自己是如此的美麗
‘Cause God makes no mistakes
上天從未錯造任何一件事物
I’m on the right track baby
走在歸屬自己的道路上
I was Born This Way
親愛的寶貝我天生就是這樣


Don’t hide yourself in regret
別隱藏自己而有了遺憾
Just love yourself and you’re set
只要愛你自己就不會有混亂
I’m on the right track baby
走在歸屬自己的道路上
I was Born This Way
親愛的寶貝我天生就是這樣


POST-CHORUS :
Ooo there ain’t no other way
噢 我就是這樣
Baby I was born this way
寶貝 我天生就是這樣
Baby I was born this way
寶貝 我天生就是這樣
Ooo there ain’t no other way
噢 我就是這樣
Baby I was born-
寶貝 我天生
I’m on the right track baby
走在歸屬自己的道路上
I was born this way
親愛的寶貝我天生就是這樣


BRIDGE :
Don’t be a drag, just be a queen
別當個單調乏味的人 繼續作你魅力四射的妖
Whether you’re broke or evergreen
不管你遭遇挫折 還是永保長青
You’re black, white, beige, chola descent
不管你是黑人 白人 米黃還是印度朱羅血統
You’re lebanese, you’re orient
不管你是黎巴嫩人 還是東方黃種人
Whether life’s disabilities
不管生命中的缺陷
Left you outcast, bullied, or teased
是否讓你被拋棄 被霸凌 被嘲笑
Rejoice and love yourself today
要為自己開心 今天就來愛你自己
‘Cause baby you were born this way
因為親愛的寶貝你天生就是這樣


No matter gay, straight, or bi,
不管你是男同志 異性戀 還是雙
Lesbian, transgendered life
拉子們 跨性別 的人生
I’m on the right track baby
走在歸屬自己的道路上
I was born to survive
親愛的寶貝我生來就該活下來
No matter black, white or beige
不管你是黑種 白種 還是米黃
Chola or orient made
印度朱羅還是東方黃種人
I’m on the right track baby
走在歸屬自己的道路上
I was born to be brave
親愛的寶貝我生來就是要勇敢


CHORUS :
I’m beautiful in my way
做我自己是如此的美麗
‘Cause God makes no mistakes
上天從未錯造任何一件事物
I’m on the right track baby
走在歸屬自己的道路上
I was Born This Way
親愛的寶貝我天生就是這樣


Don’t hide yourself in regret
別隱藏自己而有了遺憾
Just love yourself and you’re set
只要愛你自己就不會有混亂
I’m on the right track baby
走在歸屬自己的道路上
I was Born This Way
親愛的寶貝我天生就是這樣


POST-CHORUS :
Ooo there ain’t no other way
噢 我就是這樣
Baby I was born this way
寶貝 我天生就是這樣
Baby I was born this way
寶貝 我天生就是這樣
Ooo there ain’t no other way
噢 我就是這樣
Baby I was born-
寶貝 我天生
I’m on the right track baby
走在歸屬自己的道路上
I was born this way
親愛的寶貝我天生就是這樣


OUTRO/REFRAIN :
I was born this way hey!
我天生就是這樣 嘿!
I was born this way hey!
我天生就是這樣 嘿!
I’m on the right track baby
走在正確的路上 寶貝
I was born this way hey!
我天生就是這樣 嘿!


I was born this way hey!
我天生就是這樣 嘿!
I was born this way hey!
我天生就是這樣 嘿!
I’m on the right track baby
走在正確的路上 寶貝
I was born this way hey!
我天生就是這樣 嘿!

引用/

arrow
arrow
    全站熱搜

    lovechiucc 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()