【中英歌詞】

Picture perfect memories scattered all around the floor
完美記憶 在地上 一張一張散落

Reachin' for the phone 'cause I can't fight it anymore
壓抑不住 心中想念 我伸手拿起電話
And I wonder if I ever cross your mind
你還想我嗎    心裡還有我嗎
For me it happens all the time
我仍然想著你 無時無刻

It's a quarter after one,
凌晨一時 一刻 一個人
I'm all alone and I need you now
此刻想念你
Said I wouldn't call
說過不打給你
but I lost all control and I need you now
但卻無法克制自己 我想見你
And I don't know how I can do without
因為我不能沒有你
I just need you now
此刻很想見你

Another shot of whiskey can't stop looking at the door
再喝下一杯威士忌,我依然無法不凝視著大門
Wishing you'd come sweeping in the way you did before
期望著你會像從前那樣走進我家
And I wonder if I ever cross your mind
你是否也是像我想起你ㄧ樣
For me it happens all the time
也想我過呢?

It's a quarter after one,
凌晨一時 一刻 一個人
I'm all alone and I need you now
此刻想念你
Said I wouldn't call
說過不打給你
but I lost all control and I need you now
但卻無法克制自己 我想見你
And I don't know how I can do without
因為我不能沒有你
I just need you now
此刻很想見你


Oh~~~~~

Guess I'd rather hurt than feel nothin' at all
有點痛 總比沒有任何知覺好 是這樣吧

IIt's a quarter after one,
凌晨一時 一刻 一個人
I'm all alone and I need you now
此刻想念你
And I said I wouldn't call
說過不打給你
but I'm a little drunk and I need you now
但卻無法克制自己 我想見你
And I don't know how I can do without
因為我不能沒有你
I just need you now
此刻很想見你
I just need you now
此刻很想你
Ooo, baby, I need you now
寶貝 此刻很想你

arrow
arrow
    全站熱搜

    lovechiucc 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()