Single Ladies  玩美無罪 單身萬歲

 

 

【中英歌詞】

All the single ladies (*7)
單身美眉看過來
Now put your hands up
把手放在空中甩
Up in the club, we just woke up
恢復了單身,重返俱樂部懷抱
I'm doing my own lil thing
我們的派對,盡情的享受玩開
And you decided to dip, now you wanna trip
前男友卻死纏不放
Cuz another brutha noticed me
只因有個男孩鎖定了我
I'm up on him, he up on me
我們一起搖擺舞動
Don't pay him any attention
花心前男友走著瞧
Kept crying my tears, for three good years
記取三年的教訓,感情讓我很受傷
You can't be mad at me
你再也不能對我發飆

(Chorus)
Cuz if you liked it, then you should've put a ring on it
如果你心動,那就為我帶上定情戒
If you liked it, then you should've put a ring on it
如果你喜歡,那就為我帶上定情戒
Don't be mad once you see that he wants it
前男友可別忌妒,新女性獨立自主
If you liked it, then you should've put a ring on it
如果你愛我,那就為我帶上定情戒

(Chorus)

I put gloss on my lips, a man on my hips
我擦上亮眼唇蜜,男孩緊靠貼身共舞
Hold me tighter than my Dereon jeans
比我的Dereon牛仔褲還緊
Acting up, drink in my cup
做好準備,就要出擊
I can care less what you think
誰還管你在想什麼
I need no permission, did I mention
女生也可以很主動
Don't pay him any attention
親愛前男友請走開
Cuz you had your turn
這年代風水輪流轉
And now you gon' learn
我說男孩快靠過來
What it really feels like to Miss B
玩美的女孩你會愛

(Chorus)

Don't treat me to these things of the world
別把我當其他女孩看
I'm not that kind of girl
我獨一無二,無人能比
Your love is what I prefer, what I deserve
你是我所愛,應得的愛
Is a man that makes me then takes me
只有你能讓我幸福滿載
And delivers me to a destiny, to infinity and beyond
命運帶我們航向無限的未來
Pull me into your arms
把我擁入你懷裡
Say I'm the one you own
對我說甜言蜜語
If you don't, you'll be alone
聽我建議,準沒錯
And like a ghost, I'll be gone
機會來了,要把握

All the single ladies (*7)
單身美眉看過來
Now put your hands up
把手放在空中甩

(Chorus)

哦~賈斯汀的腿比較細耶

arrow
arrow
    全站熱搜

    lovechiucc 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()