柴克艾弗隆&千黛亞ㄅㄢ

You know I want you 

妳知道我渴望妳
It's not a secret I try to hide 

這不是我想隱藏的秘密
You know you want me 

我也知道妳想要我
So don’t keep saying our hands are tied 

所以別再說我們受到限制
You claim it's not in the cards 

妳說這不在未來預言裡
And fate is pulling you miles away 

命運正把妳遠遠拖離
And out of reach from me 

想要離開我的範圍
But you're here in my heart 

但妳就在我心裡
So who can stop me if I decide 

誰又能阻止我 若我決定
That you’re my destiny? 
妳就是我的真命天女


What if we rewrite the stars? 

倘若我們能改寫星光
Say you were made to be mine 

讓妳變成注定屬於我
Nothing could keep us apart 

沒有任何事能隔絕我們
You'd be the one I was meant to find 

妳就是我會找到的那個人
It's up to you, and it's up to me 

就看妳了 就看我的決定
No one can say what we get to be 

沒有人能決定我們該怎樣
So why don't we rewrite the stars? 

何不讓我們改寫星光
Maybe the world could be ours 

或許世界可以屬於我們
Tonight 
就在今晚


You think it's easy

你覺得很簡單嗎  
You think I don't want to run to you 

你以為我不想要奔向你嗎
But there are mountains (There are mountains) 

但有許多山脈隔絕
And there are doors that we can't walk through 

還有無法穿越的門
I know you’re wondering why 

我知道你無法明白
Because we’re able to be Just you and me 

我們可以安心做自己
Within these walls 

因為在這些牆壁之內
But when we go outside

但當我們到外面 
You're gonna wake up and see that it was hopeless after all 

你就會清醒 發現根本就沒有希望

No one can rewrite the stars (Rewrite the stars) 

沒有人能改寫星光
How can you say you’ll be mine? 

你怎麼能說你會屬於我呢
Everything keeps us apart 

所有事情都在隔絕我們
And I'm not the one you were meant to find 

我不是你的真命天女
(I'm not the one you were meant to find) 

(我不是你的真命天女)
It's not up to you, it’s not up to me, yeah 

不是看你 也不是看我
When everyone tells us what we can be (Tells us what we can) 

當大家都指使著我們
And how can we rewrite the stars? 

我們又如何能改寫星光
Say that the world can be ours tonight (Be ours) 

說今晚世界就會屬於我們呢

All I want is to fly with you 

我只想和你一起飛翔
All I want is to fall with you 

我只想和你一起墜落
So just give me all of you 

把你的全部交給我吧
It feels impossible 

根本沒有可能
It's not impossible 

並非完全沒可能
Is it impossible?

難道會有可能
Say that it's possible 

快說是有可能

And how do we rewrite the stars? 

我們該如何改寫星光
Say you were made to be mine 

然後說你我是命中註定
And nothing can keep us apart 

沒有任何事能隔絕我們
'Cause you are the one I was meant to find 

因為你就是我會找到的那個人
It's up to you, and it's up to me 

就看你了  就看我決定
No one could say what we get to be 

沒有人能決定我們該怎樣
And why don't we rewrite the stars? 

何不讓我們改寫星光
Changing the world to be ours 

變成屬於我們的世界

You know I want you

你知道我渴望你 
It's not a secret I try to hide 

這不是我想隱藏的秘密
But I can't have you 

但我沒辦法擁有你
We're bound to break and my hands are tied

我們注定會分離 而我也束手無策

key by lovechiucc

lyrics from Warner Music Office MV

 

 

arrow
arrow

    lovechiucc 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()