最近很忙但看了《我身後的陶斯》整個欲罷不能

好想看完喔~但只能抽一點一點空看一些些

我的歐巴蘇

金本想起去世的北韓女友崔研景的插曲

『我如果來首爾,我們一起去南山塔喝一杯monitory!』

 

Through these sleepless nights 
 在這些不眠之夜
I cry for you 
我為你哭泣
And wonder who 
不知是誰
Is kissing you 
正在吻你
Oh these sleepless nights 
哦這些不眠之夜
Will break my heart in two 
我的心將碎成兩半

Somehow through the days 

不知怎麼這些日子
I don't give in 
不屈服
I hide my tears 
我隱藏我的淚
That wait within 
在那等待
Oh but then through sleepless nights 
哦但是這不眠的夜晚
I cry again 

我淚又落下

Why did you go? 

你為何離去?
Why did you go? 
你為何離?
Don't you know? 

難道你不知道嗎?
Don't you know?

難道你不知道嗎?
I need you 
我需要你
lovechiucc


I keep hoping you'll come back to me 
我一直希望你會回到我身邊
Oh let it be 
喔 讓它去吧
Please let it be 
請讓它去吧
Oh, my love, please end 
哦,我的愛,請幫我結束
These sleepless nights for me 
 對我來說的不眠之夜

Why did you go? 
你為何離去?
Why did you go? 
你為何離去?
Don't you know? 
難道你不知道嗎?
Don't you know? 
難道你不知道嗎?
I need you 
我需要你

I keep hoping you'll come back to me 
我一直希望你會回到我身邊
Oh let it be 
讓它去吧
Please let it be 
請讓它去吧
Oh, my love, please end 
哦,我的愛,請幫我結束
These sleepless nights for me 
這些不眠之夜

My love, please end these sleepless nights for me
我的愛,請幫我結束這些不眠之夜

 

 

arrow
arrow

    lovechiucc 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()