Youtube-Christina Perri - A Thousand Years (Official Lyric Video)

千年之戀(A Thousand Years)中英歌詞 - 愛麗絲翻譯版

 

Heartbeats fast
心跳砰砰
Colors and promises
絢爛的顏色與永恆的承諾
How to be brave
該如何鼓起勇氣
How can I love when I’m afraid to fall
該如何相愛,當我害怕淪陷
But watching you stand alone
但看著你獨自一人
All of my doubt suddenly goes away somehow
不知為何,所有的疑惑瞬間煙消雲散
One step closer
更近一步

I have died everyday waiting for you
每天的我,為你苦苦守候
Darling don’t be afraid I have loved you
親愛的,別怕,我已經愛你
For a thousand years
有千年之久
I’ll love you for a thousand more
我還要愛你下個千年

Time stands still
時光停留
Beauty in all she is
美麗依舊
I will be brave
我將鼓起勇氣
I will not let anything take away
而你將永遠停留
What’s standing in front of me
站在我身前的你
Every breath
每個呼吸
Every hour has come to this
每個時刻都是為了
One step closer
更近一步

I have died everyday waiting for you
每天的我,為你苦苦守候
Darling don’t be afraid I have loved you
親愛的,別怕,我已經愛你
For a thousand years
有千年之久
I’ll love you for a thousand more
我還要愛你下個千年

And all along I believed that I would find you
一直以來,我都深信會找到你
Time has brought your heart to me
時間讓你的心屬於了我
I have loved you for a thousand years
我已經愛你有千年之久
I’ll love you for a thousand more
我還要愛你下個千年

One step closer
更近一步
One step closer
更近一步

I have died everyday waiting for you
每天的我,為你苦苦守候
Darling don’t be afraid I have loved you
親愛的,別怕,我已經愛你
For a thousand years
有千年之久
I’ll love you for a thousand more
我還要愛你下個千年

And all along I believed that I would find you
一直以來,我都深信會找到你
Time has brought your heart to me
時間讓你的心屬於了我
I have loved you for a thousand years
我已經愛你有千年之久
I’ll love you for a thousand more
我還要愛你下個千年

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    lovechiucc 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()