現在因為選秀節目出來的素人真得越來 越多,不過也真得很有實力呀~
發現她是因為在節目唱Beyonce-if i were a boy,第一句就讓我起雞皮疙瘩的好聽呀~

Youtube-Rachel Crow  Mean Girls mv

Do you ever go to lunch with no one by your side
妳曾有午餐時刻身旁無人一起享用
Cause the moment you arrive they leave the table
因為當妳要坐下她們就離開餐桌
Calling me everything but my name
稱呼我的方式很多 但除了我的名
Need I remind lovechiucc  you again just call me Rachel
需要我不斷提醒妳 叫我瑞秋
How would you feel if you running home crying
若妳跑著哭回家 是什麼感受
Lock yourself in your room, don't want anyone to see ya
鎖在自己的小小房間裡 不想讓任何人發現
While everyone's having fun outside, and you're telling yourself
當每個人都在外面玩樂 而妳卻只能自言自語

I won't let it get to me no more
不想再讓時光流逝
I don't wanna feel this way
不想再有此感受
I can't believe I let it go so far
不敢相信和人群拉距如此遠
No no, it's not okay
不 不 這樣不對
What do you know about me?
妳對我的瞭解有多少?
Do you wanna know what I think?
妳想知道我在想什麼嗎?
Mean girls, mean girls
壞女孩  壞女孩們
I'm a just comb you outta my curls
梳理我捲捲的髮
Mean girls, mean girls
壞女孩 壞女孩們
You no longer run my world
不要再闖入我的世界
MMean girls, mean girls
壞女孩  壞女孩們
I'm a just comb you outta  lovechiucc my curls
梳理我捲捲的髮

How would you feel every time you go to school
當妳走入學校時作何感想
Someone's looking at you weird calling you a loser
每個人把妳當作怪人稱妳"失敗者"
All these girls wearing bubble-gum pink
每個女孩都穿著像泡泡糖的粉紅色
Guess I didn't get the memo
我猜沒有人提醒我
Cause they're laughing at my blue shirt
因為大家都嘲笑我的藍色衫
Well I hope you feeling good about you treating someone you know like a perfect stranger
如果妳對待某朋友像個完美陌生人會讓妳感覺更好的話
Cause it's easier than standing by my side
我想這比站在我身邊更簡單

I won't let it get to me no more
不想再讓時光流逝
I don't wanna feel this way
不想再有此感受
I can't believe I let it go so far
不敢相信和人群拉距如此遠
No no, it's  lovechiucc not okay
不 不 這樣不對
What do you know about me?
妳對我的瞭解有多少?
Do you wanna know what I think?
妳想知道我在想什麼嗎?
Mean girls, mean girls
壞女孩  壞女孩們
I'm a just comb you outta my curls
梳理我捲捲的髮
Mean girls, mean girls
壞女孩 壞女孩們
You no longer run my world
不要再闖入我的世界

Who do you think you are
妳以為妳是誰
Loud mouth, cafeteria star
大嘴巴 小圈圈裡的明星
Maybe somebody was cruel to you
也許某人也殘酷的對妳
So you think that's what lovechiucc you're supposed to do
所以妳也認為以怨報怨是對的
One day, it might be you
有一天 應該是妳
When you need a friend, but you no longer cool
需要一位朋友時 就不再裝冷酷
When everyone leaves when you walk in the room
當妳走入教室 同學卻閃開
I just hope they forgive you
我希望的是他們能原諒妳

I won't let it get to me no more
不想再讓時光流逝
I don't wanna feel this way
不想再有此感受
I can't believe I let it go so far
不敢相信和人群拉距如此遠
No no, it's not okay
不 不 這樣不對
What do you know about me?
妳對我的瞭解有多少?
Do you wanna know what I think?
妳想知道我在想什麼嗎?
Mean girls, mean girls
壞女孩  壞女孩們
I'm a just comb  lovechiucc you outta my curls
梳理我捲捲的髮
Mean girls, mean girls
壞女孩 壞女孩們
You no longer run my world
不要再闖入我的世界
MMean girls, mean girls
壞女孩  壞女孩們
I'm a just comb you outta my curls
梳理我捲捲的髮

Mean girls, mean girls
壞女孩 壞女孩們
You no longer run my world
不要再闖入我的世界

arrow
arrow
    全站熱搜

    lovechiucc 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()