最近axn67台的廣告歌,就是王若琳版的you've got a friend~~每次axn搭得歌都很讚

csi的歌也很讚~私心推一下~~~

Youtube-You've Got a Friend 王若琳版

歌詞引用此/安德森

When you're down and troubled
And you need a helping hand
And nothing, nothing is going right
Close your eyes and think of me
And soon I will be there
 to brighten up even your darkest nights

You just call out my name
And you know wherever I am
I'll come running to see you again
Winter, spring, summer, or fall
All you have to do is call
and I'll be there, yeah, yeah, yeah
You've got a friend

If the sky above you
 should turn dark and full of clouds
And that cold north wind should begin to blow
Keep your head together and call my name out loud
And soon I will be knocking upon your door
You just call out my name
And you know wherever I am
I'll come running to see you again
Winter, spring, summer or fall
all you got to do is call
and I'll be there, yeah, yeah, yeah

Hey, ain't it good to know that you've got a friend?
People can be so cold
They'll hurt you and desert you
Well they'll take your soul if you let them
Oh yeah, but don't you let them

You just call out my name
And you know wherever I am
I'll come running to see you again
Oh babe, don't you know that
Winter, spring, summer or fall
Hey now, all you've got to do is call
Lord, I'll be there, yes I will
You've got a friend
You've got a friend
Ain't it good to know you've got a friend
Ain't it good to know you've got a friend
You've got a friend

 

 

 

 

你有個好朋友 詹姆士泰勒

當你失意,碰上麻煩
需要有人伸出援手
什麼事都不對勁
那麼閉上眼睛,想著我
我很快就會出現
為你照亮最黑暗的夜晚

你只要呼喚我的名字
你知道不論我在何方
我都會趕過來看看你
不論春夏秋冬
你只需要呼喚我
我就會出現
因為你有個好朋友

如果你的天空
黑暗而烏雲密佈
並且刮起了寒冷的北風
集中精神,大聲的呼喚我的名字
很快的,我會來敲你的門
你只要呼喚我的名字
你知道不論我在何方
我都會趕過來看看你
不論春夏秋冬
你只需要呼喚我
我就會出現

嘿,知道你有個好友不是很好嗎?
人們是如此冷漠
傷害你以後,又將你棄之不顧
甚至你不抗拒,他們甚至奪走你的靈魂
是啊!你不抗拒的話

你只要呼喚我的名字
你知道不論我在何方
我都會趕過來看看你
寶貝,你不知道嗎
不論春夏秋冬
現在,你只需要呼喚我
神啊!我一定趕到
因為你有個好朋友
因為你有個好朋友
知道你有個好友不是很好嗎?
知道你有個好友不是很好嗎?
你有個好朋友

arrow
arrow
    全站熱搜

    lovechiucc 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()