Katy Perry - E.T. ft. Kanye West mv

 

[Kanye West]
I got a dirty mind
思想不純潔
I got filthy ways
穢褻的方式
I’m tryna Bath my Ape in your Milky Way
在銀河天際作一隻安逸猿
I’m a legend, I’m irreverent
我是傳奇 不需虔誠
I be reverand
受人敬仰
I be so fa-a-ar up, we don’t give a f-f-f-f-ck
身在外-外-外太空   所以不必鳥-鳥-鳥敵人
Welcome to the danger zone
歡迎來到危險地帶
Step into the fantasy
進入幻境聖域
You are not by lovechiucc invited to the otherside of sanity
邀請到精神清楚的隊伍怎可 能
They calling me an alien
所以別人稱我為"外星人"
A big headed astronaut
宇宙大頭的宇航員
Maybe it’s because your boy Yeezy get ass a lot
或許你就是主 知道的那麼多

[Katy Perry]
You're so hypnotizing
你是如此令人著迷
Could you be the devil
你是地獄來的惡魔
Could you be an angel
你是天堂來的天使

Your touch magnetizing
觸碰讓我磁化
Feels like I am floating
感覺我在天空漂浮
Leaves by lovechiucc my body glowing
只剩我灼熱的軀殼

They say be afraid
他們對你感到恐懼
You're not like the others
說你不是普通人
Futuristic lover
是未來的愛情使者
Different DNA
不一樣的DNA
They don't understand you
他們不瞭解你

Your from a whole other world
你來自完全不同的世界
A different dimension
不一樣的次元
You open my eyes
令我大開眼界
And I'm ready to go
我已準備隨你而去
Lead me into the light
領我進入光源

 


[Chorus]
Kiss me, ki-ki-kiss me
吻我 狠狠地吻我
Infect me by lovechiucc  with your love and
用你的愛將我感染
Fill me with your poison
用愛情的毒藥滿足我


Take me, ta-ta-take me
帶我走 帶我遠離這裡
Wanna be a victim
我想成為先驅
Ready for abduction
準備好被你誘惑

Boy, you're an alien
男孩,你是外星人
Your touch are foreign
你的觸摸如此不同
It's supernatural
超自然的力量
Extraterrestrial
來自地球以外

Your so supersonic
你真是太神速
Wanna feel your powers
我想感受你的力量
Stun me with your lasers
用激光束線將我暈眩
Your kiss is cosmic
你的吻好比神秘莫測的宇宙
Every move is magic
一舉一動都是魅力

Your from a whole other world
你來自完全不同的世界
by lovechiucc A different dimension
不一樣的次元
You open my eyes
令我大開眼界
And I'm ready to go
我已準備隨你而去
Lead me into the light
領我進入光源


[Chorus]
Kiss me, ki-ki-kiss me
吻我 狠狠地吻我
Infect me with your love and
用你的愛將我感染
Fill me with your poison
用愛情的毒藥滿足我


Take me, ta-ta-take me
帶我走 帶我遠離這裡
Wanna be a victim
我想成為先驅
Ready for by lovechiucc abduction
準備好被你誘惑

Boy, you're an alien
男孩,你是外星人
Your touch are foreign
你的觸摸如此不同
It's supernatural
超自然的力量
Extraterrestrial
來自地球以外

There is this transcendental
這就是超自然
On another level
另種高種
Boy, you're my lucky star
男孩 你是我的幸運星

I wanna walk on your wave length
我想行走在你的波長上
And be there when you vibrate
正你隨波逐流
For you I'll risk it all....
為你我會冒著所有的危險
All
所有的

[Kanye West]
I know a bar out in Mars
在火星有家酒吧
Where they driving spaceships instead of cars
火星人開宇宙飛船 汽車只能賣廢鐵
Cop a Prada spacesuit about the stars
穿上Prada 特製宇航服
Getting stupid ass straight out the jar
high起來 腦子變空白 享受吧
Pockets on Shrek, Rockets on deck
皮夾滿滿地 用隕石作裝飾
Tell me what’s next, alien sex
告訴我接來作什麼? et sex
I’ma disrobe you, than I’mma probe you
我要脫光你 作深入測x
See I abducted you, so I tell ya what to do
看吧我在透惑你 告訴 妳接下來…
I tell ya what to do, what to do, what to do


[Chorus]
Kiss me, ki-ki-kiss me
吻我 狠狠地吻我
Infect me with your love and
用你的愛將我感染
Fill me with your poison
用愛情的毒藥滿足我


Take me, ta-ta-take me
帶我走 帶我遠離這裡
Wanna be a victim
我想成為犧牲者
Ready for by lovechiucc abduction
準備好被你誘惑

Boy, you're an alien
男孩,你是外星人
Your touch are foreign
你的觸摸如此不同
It's supernatural
超自然的力量
Extraterrestrial
來自地球以外

arrow
arrow
    全站熱搜

    lovechiucc 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()