Youtube-The Band Perry If I die young Mv

【中英歌詞】

If I die young bury me in satin
如果我年輕時死了,把我埋在緞子中
Lay me down on a bed of roses
讓我躺在滿是玫瑰的床上
Sink me in the river at dawn
讓我黎明時沉在河水中
Send me away with the words of a love song
讓情歌中的詞句將我帶走
oh oh oh oh

Lord make me a rainbow, I’ll shine down on my mother
上帝把我變成彩虹,我會照顧我的母親
She'll know I’m safe with you when she stands under my colors, oh and
當她站在我散發的颜色裡,她會知道我很安全
Life ain't always what you think it ought to be, no
生活不總是像你認為的那樣
Ain't even grey, but she buries her baby
甚至是灰色的,但是她埋葬了她的孩子

The sharp knife of a short life, well
锋利的刀的短暂的生命
I’ve had just enough time
我有足夠的時間

If I die young bury me in satin
如果我年輕時死了,把我埋在缎中
Lay me down on a bed of roses
讓我躺在滿是玫瑰的床上
Sink me in the river at dawn
讓我黎明時沉在河水中
Send me away with the words of a love song
讓情歌中的詞句將我帶走
oh oh oh oh

The sharp knife of a short life, well
锋利的刀的短暂的生命
I’ve had just enough time
我有足夠的時間

And I’ll be wearing white when I come into your kingdom
我穿著白色的衣服走進你的王國
I’m as green as the ring on my little cold finger
我就像我冰冷的手指上的戒指一樣綠
I’ve never known the lovin' of a man
我從来没有聽說過一個人的真愛
But it sure felt nice when he was holding my hand
但確實感覺很好,當他握著我的手
There’s a boy here in town says he’ll love my forever
有一個男孩說他會永遠愛我
Who would have thought forever could be severed by
誰會想到永遠斷絕了

The sharp knife of a short life, well
锋利的刀的短暂的生命
I’ve had just enough time   
我有足夠的時間

So put on your best boys and I’ll wear my pearls
所以穿上你最好的,我將會戴上我的珍珠
What I never did is done
我從来没有完成過

A penny for my thoughts, oh no I’ll sell them for a dollar
對於我的想法,一塊錢,哦不,我會賣掉一美元
*They're* worth so much more after I’m a goner
他們在我離開後會更有價值
And maybe then you’ll *hear* the words I been singin’
也许你會聽到我在唱歌
Funny when your dead how people start listenin’
當你死後人們開始聽是多麼的有趣

If I die young bury me in satin
如果我年輕時死了,把我埋在缎中   
Lay me down on a bed of roses   
讓我躺在滿是玫瑰的床上   
Sink me in the river at dawn  
讓我黎明時沉在河水中   
Send me away with the words of a love song   
讓情歌中的詞句將我帶走   

arrow
arrow
    全站熱搜

    lovechiucc 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()