http://www.youmaker.com/

 

【中英歌詞】

(Rihanna:)

As much as I love you
我是多麼的愛妳
As much as I need you
多麼的需要妳
And I can't stand you
現在,我再也不能忍受妳了
Must everything you do make me wanna smile
你做的每一件事都讓我心情愉快
Can I not like you for awhile? (No....)
我可不可以暫時不喜歡妳? (不行.........)

(Ne-Yo:)

You won't let me
你不會讓我那樣的
You upset me girl
你就算令我失望
And then you kiss my lips
最後,你還是會親吻我的唇
All of a sudden I forgive (that I was upset)
瞬間,我就原諒妳了(我好失望...)
Can't remember what you did
忘記了妳曾經對我做過什麼壞事

 

(Rihanna:)
But I hate...
但是,我就是討厭
You know exactly what to do
你是知道的
So that I can't stay mad at you
所以,我才無法對你生氣
For too long thats wrong
如果再不停止,這一切就會越來越糟了

 

(Ne-Yo:)
But I hate...
但是,我就是討厭...
You know exactly how to touch
你是知道如何去解決的
So that I dont want to fuss.. and fight no more
所以,我才不願再去搞砸,不再為此而爭吵了
Said I despise that i adore you
就算我看不起妳,我還是會說:我好崇拜你喔...

(Rihanna:)
And i hate how much i love you boy (yeah...)
我討厭我自己會那麼愛妳
I cant stand how much I need you (I need you...)
我無法忍受我有多麼的需要妳(我需要你阿....)
And I hate how much I love you boy (oooh whoa..)
我討厭我自己會那麼愛妳
But I just can't let you go
反正,我就是不想讓你離開我
And I hate that I love you so (oooh..)
好討厭我自己那麼的愛妳

 

(Ne-Yo:)
You completely know the power that you have
你絕對知道你是我快樂的來源
The only one makes me laugh
只有你能真正令我開懷大笑

(Rihanna:)
Said its not fair
這不公平阿
How you take advantage of the fact
你從我們之間得到什麼好處
That I..will be under reason why
我完全不知道為什麼
And it just aint right
這是不對的

(Ne-Yo:)
And I hate how much I love you girl
我討厭我自己會那麼愛妳
I cant stand how much I need you (yeah..)
我無法忍受我有多麼的需要妳
And I hate how much I love you girl
我討厭我自己會那麼愛妳
But I just cant let you go
反正,我就是不想讓你離開我
But I hate that I love you so
好討厭我自己那麼的愛妳

(Both:)
One of these days maybe your magic won't affect me
或許會有那麼一天,你的魅力不再吸引我
And your kiss wont make me weak
或許你的吻對我也不再有說服力了
But no one in this world knows me the way you know me
但是,在這世界上,再也沒有人能像我一樣如此了解你
So you'll probably always have a spell on me...
所以,你永遠還是對我有如此的吸引力

Yeaahhh... Oohh...

 

(Riahnna:)
As much i love you (as much as I need you)
我是多麼的愛妳(多麼的需要妳)
As much as I need you (As much i love you oooh..)
多麼的需要妳(我是多麼的愛妳)
As much I love you (oh..)
我是多麼的愛妳
As much as I need you
多麼的需要妳

And I hate that i love you soooo
我討厭我自己會那麼愛妳
And I hate how much i love you boy
我討厭我自己會那麼愛妳
I cant stand how much I need ya (cant stand how much I need you)
我無法忍受我有多麼的需要妳(無法忍受我有多麼的需要妳) And I hate how much I love you boy
我討厭我自己會那麼愛妳
But I just cant let you go (but I just cant let you go no..)
反正,我就是不想讓你離開我
And I hate that I love you so
我討厭我自己會那麼愛妳
(Both:)
And I hate that I love you so.. soo.....
我討厭我自己會那麼愛妳.....
arrow
arrow
    全站熱搜

    lovechiucc 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()