All I hear is raindrops

我只聽雨聲

Falling on the rooftop

那打落在屋頂上的聲音

Oh baby tell me why’d you have to go

就像 喔 baby,告訴我你為何要走?

Cause this pain I feel

因為這份苦痛

It wont go away

糾纏著我不走

And today I’m officially missing you

但今日起我決定開始想念你

I thought that from this heartache

I could escape

我本以為心痛之後就能解脫

But I fronted long enough to know

縈繞心頭許久才明瞭

There ain’t no way

自己掙脫不了

And today

但從今天開始

I’m officially missing you

我決定開始想念你

 

[Chorus]

Oh can’t nobody do it like you

恩 我了解沒有人能夠取代你

Said every little thing you do

你曾說過的話 任何一舉一動

Hey baby say it stays on my mind

And I, I’m officially

現在都將正式留在我心底

 

[Verse Two]

All I do is lay around

有時我的舉動像不是自己

Two ears full tears

整日只能淚流滿面

From looking at your face on the wall

傻傻看著你在牆上的照片

Just a week ago you were my baby

就像一個星期前你還是我的寶貝

Now I don’t even know you at all

如今我們卻形同陌路

I don’t know you at all

你就像個陌生人

Well I wish that you would call me right now

真希望你現在就打電話來

So that I could get through to you somehow

至少能夠跟你聊聊近況

But I guess it’s safe to say baby safe to say

但我想說 這會是比較好的方式

That I’m officially missing you

我決定開始想念你

 

[Chorus]

 

[Bridge]

Well I thought I could just get over you baby

我還以為結束後能夠忘掉你

But I see that’s something I just can’t do

但事實證明我根本做不到

From the way you would hold me

從過去你抱我的方式

To the sweet things you told me

到那些你曾說過的甜蜜話語

I just can’t find a way

To let go of you

我就是放不下你對我的愛

 

[Chorus]

 

It official

算了 我決定了

You know that I’m missing you

你知道我現在正想著你

Yeah yes

嗯嗯 是的

All I hear is raindrops

雖然我只聽的見雨聲

And I’m officially missing you

但我正開始想著你

arrow
arrow
    全站熱搜

    lovechiucc 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()